fredag 16 april 2010

Här kommer pudeln!

Hej kära läsare,
Jag fick en kommentar från en anonym person enligt nedan:

”Jag vill bara säga att hade du inte varit partiledare för ett politiskt parti så hade ingen brytt sig om vad du skriver i din "privata" blogg. Man kanske rentav hade uppskattat den. Men jag har svårt att tänka mig t.ex Fredrik Reinfeldt/Mona Sahlin ha en privat blogg där han/hon skojar och flamsar och sedan förväntar sig att bli tagen på allvar när det gäller politiken. Jag tror faktiskt att för att få tyst på denna "debatt" så måste du göra en "pudel" (precis som andra politiker fått göra). Tiden är knapp inför valet..”

Jag ber så mycket om ursäkt för att jag haft en blogg där jag provocerat allt och alla. Meningen med bloggen var att väcka liv i folk och det gjorde jag med råge! Jag vill också i samband med min ”pudel” tala om för er att bloggar som ni läser ska ni ta med en nypa salt för det är överdrivet trams i dem flesta bloggar precis som i MustaPekka…
Jag hoppas även att Anna Levin läser detta: Förlåt, Anna! Det var dumt av mig att ställa en sådan fråga till dig.


Marko Pekkanen

1 kommentar: